JellyPages.com

Sunday, June 24, 2012

Kartun Malaysia Dulu-Dulu



Usop Sontorian & Keluang Man ; Ingat Lagi ?




Usop oh Usop...Kau memang terbaik!
Aku rasa korang yang berumur lebih kurang (20 tahun) mesti tahu kartun-kartun Malaysia
yang dua ni. Watak-watak kartun ni selalu menceriakan senja kita kan? Dulu aku selalu
lengahkan waktu solat maghrib semata-mata nak tunggu kartun ni habis. Eh, dulu 
maghrib lambat tau, so kalau sembahyang pukul 8 tu masih panjang lagi tau...hehe.
Tapi sekarang dah tak lagi, so adik-adik kat luar sana jangan ikut 
perangai abang okay? hehe
Keluang Man and Tiong Man...Korang selalu bagi aku ketawa...Thanks ek!
Keluang Man ye, bukan Kluang...Kluang tu daerah kat Johor sana nun. AKu suka jugak la 
kartun ni tapi aku suka Usop Sontorian lagi kot rasanya. Keluang man ni kira penyelamat 
nusa dan bangsa Malaysia la kononnya walaupun diorang tinggal di hospital mental. 
Grand tak ? haha. Aku suka sangat slang inspektor dalam cerita ni, aku tak ingat nama dia 
tapi aku selalu ajuk...hehe...aku bukan racist!


They are not my childhood superheroes but I love watching their actions! 


Hope you get it...till then, that is how

No comments: