JellyPages.com

Wednesday, October 31, 2012

Sudahkah berakhir penantian ?

Assalamualaikum w.b.t . Salam sejahtera saya ucapkan buat semua pembaca setia blog ini .

Saya kini berada di minggu terakhir dalam latihan klinikal semester akhir saya di Hospital Raja Permaisuri Bainun , Ipoh , Perak . Terus - terang , klinikal kali ini adalah yang paling mencabar dan memenatkan bagi saya , namun saya tetap menguatkan semangat dan bersabar demi untuk menamatkan pengajian di kolej .

Meskipun saya sedar saya bukanlah insan yang "cepat tangkap" apa yang diajarkan , namun saya berusaha sebaik mungkin untuk memahami apa yang dipelajari . Saya bukanlah datang dari keluarga yang berlatarbelakangkan bidang perubatan , namun saya mencuba yang terbaik demi memenuhi harapan ibu bapa dan untuk menggapai impian saya sendiri . Setiap hari selepas solat , saya tidak putus - putus berdoa  agar Allah membantu saya mencapai kejayaan dalam pelajaran .

Itulah saja catatan hari ini . Sekian .


No comments: